Питання, які часто задають.

01. Годинник оригінал ?

Ви продаєте оригінальні годинники ?

Ми гарантуємо, що всі годинники, які продаємо, є оригінальними і мають офіційну міжнародну гарантію. Ми привозимо товар тільки від перевірених оптових постачальників і ніколи не продаємо репліки або підробки. Додатково, ми можемо надіслати фото годинників та їх комплектації по вашому запиту, щоб ви могли переконатися в їх оригінальності перед покупкою. Також, наш магазин є зареєстрованим підприємством і має добру репутацію серед клієнтів. Ми рекомендуємо перевіряти наші відгуки та рейтинг на веб-сайті та у мережі Instagram (наш аккаунт якої вказано в контактах) щоб переконатися в нашій надійності та добрій репутації.

Чому тоді у вас може бути значно дешевша ціна чим в інших магазинах?

Ми можемо пропонувати низькі ціни на наші годинники завдяки декільком причинам. Більшість моделей ми привозимо під замовлення, що дозволяє нам уникнути великих затрат на закупівлю та зберігання товару. Також ми закуповуємо годинники від перевірених постачальників в Польщі та Німеччині за оптовою ціною, що дозволяє нам отримувати товар за менші кошти. У нашому магазині всього два співробітника, що також допомагає нам уникнути великих затрат на зарплату та утримання персоналу. Крім того, ми не маємо фізичних магазинів або мережі точок продажу, що дозволяє нам уникнути витрат на оренду та утримання приміщень. Всі ці фактори дозволяють нам знижувати витрати і пропонувати нашим клієнтам низькі ціни на оригінальні годинники.

Яку гарантію на годинник ви надаєте? Що таке міжнародна гарантія?

На годинник, придбаний у нашому Інтернет-магазині, діє офіційна міжнародна гарантія відсутності виробничих дефектів, що діє протягом 2-х років з дати отримання товару. Під час гарантійного терміну надається безкоштовний ремонт (включаючи роботу та запасні частини), у тому випадку, якщо майстерня визнає, що проблема виникла через виробничий дефект.
Гарантійне обслуговування надається за наявності гарантійного талона з печаткою продавця (або гарантійної картки), датою покупки та серійним номером несправного годинника. Ми надаємо всі необхідні документи за наявності годинника.
Розбирання годинника або спроба ремонту з будь-якої причини поза гарантійним сервісом тягне за собою однозначне анулювання гарантії.Гарантія не покриває такі випадки:
– ушкодження скла, механізму автопідзаводу, заводної головки, кнопок, батарейки  та браслета;
– пошкодження, що виникли внаслідок звичайного зносу або через необережне поводження, неналежне використання або механічного впливу через недотримання інструкцій з експлуатації та обслуговування виробу;
– якщо виріб ремонтувався чи його батарейка замінювалася непрофесіоналом, не уповноваженою майстернею чи самим покупцем;
– пошкодження та неполадки, що виникли внаслідок попадання води до механізму після ремонту, якщо після ремонту або заміни батарейки не проводилася перевірка на водонепроникність;
– будь-які пошкодження, що виникли внаслідок неналежного використання, включаючи вплив різких ударів, високих та низьких температур та магнітних полів;
– ушкодження, спричинені потраплянням на виріб їдких хімічних речовин або розчинників: луги, кислоти, ртуть та її пари, розчинники пластиків тощо;
– пошкодження виробів через потрапляння всередину сторонніх предметів, речовин або комах;
– пошкодження механізму календаря через переведення стрілок споживачем у період між 23.00 та 04.00 годинами (коли задіяно механізм автоматичної зміни дати та дня тижня);
Термін усунення недоліків виробу визначається сервіс-центром індивідуально і може становити від 7 до більше 60 днів із моменту приймання виробу в покупця. Гарантія продовжується на час знаходження виробу у сервісному центрі.Які документи йдуть до годинника?

Стандартна комплектація замовлення: годинник, фірмова упаковка, інструкція (на деякі моделі годинника може бути в електронному вигляді), чек-гарантійний талон (або гарантійна картка).

02. Замовлення та його доставка

Я оформив замовлення, зі мною зв’яжуться ?

Так, з вами обов’язково зв’яжеться менеджер магазину для підтвердження замовлення і відповідей на ваші запитання. Протягом години, в зручний для вас спосіб.

Який термін доставки?

Якщо товар у нас є в наявності, то 1-2 дні від моменту замовлення. Якщо товар замовляємо у постачальника, то 2-5 робочих днів від моменту замовлення до клієнта.

Я отримаю чек ?

Так в кожному замовленні клієнт отримує чек з печаткою та підтвердженням гарантії. Іноді чек по згоді клієнта може бути відправлений електронно.

03. Оплата

Як я можу оплатити замовлення?

Є безліч способів оплати замовлення в нашому магазині:
1. Розрахунок готівкою або карткою на Новій Пошті при отриманні замовлення.
2. Доставка по Луцьку та розрахунок готівкою, карткою або криптовалютою.
3. Повна оплата по реквізитам.
4. Оплата Частинами від Приватбанку.
5. Повна оплата криптовалютою ( BTC, LTC, ETH, BCH ) .

У вас є мінімальна передоплата?

Мінімальна передоплата може бути на годинник вартістю від 5000 грн. і якщо він доставляється під замовлення. Зазвичай розмір передоплати становить 200-500 грн. Передоплату отримуємо на рахунок ФОП або картку ПриватБанк, Монобанк. . 

04. Повернення товару, обмін та гарантія

Я можу повернути товар, якщо він не підійшов?

Так, згідно Закону України ( “Про захист прав споживачів” ) ви маєте 14 днів ( в нашому магазині цей термін становить 30 днів ) з моменту отримання товару, якщо збереженні ці умови:
-товар не використовувався;
-всі заводські пломби та бірки на місці;
-не порушена цілісність упаковки;
-ви відправляєте годинник у такому стані, у якому його отримали на пошті.

Повернення вам коштів або обмін при збереженні всіх умов відбувається протягом 7 днів з моменту, як ми отримаємо товар.

Що робити, якщо я впевнений що у товарі дефект і трапився гарантійний випадок?

1. Ви зв’язуєтеся з нами по номеру, який вказаний у чекові-гарантії і детально пояснюєте ситуацію, щоб ми зрозуміли що саме трапилося.

2. Ви відправляєте годинник до нас з чеком-гарантією, надійно запакованим.

3. Ми завозимо його до сертифікованого майстра, який визначає причину поломки.

4. Якщо випадок гарантійний і потрібно втручатися у механізм або порушувати цілісність корпусу ми відправляємо годинник у сервісний центр виробника у Варшаву.

5. Очікуємо ремонту або заміни годинника, отримуємо його і відправляємо до вас.